V konkurenčním prostředí je stále důležitější umět se prosadit a zvýšit náskok před konkurencí. Pomyslným jazýčkem na vahách mohou být reklamní předměty pro vaše klienty či zákazníky, které jsou navíc daňově uznatelným nákladem.

Rozdávací reklamní předměty

Reklamní předměty lze rozdělit do dvou kategorií. Tou první jsou jednoduché a levné dárky s logem společnosti či jejím sloganem, mezi nejoblíbenější sortiment patří v tomto směru reklamní propisky a tužky. Jejich výhodou jsou velmi nízké náklady na výrobu, které se pohybují v závislosti na typu sortimentu a objednaném množství od méně než koruny za kus.

Takové reklamní předměty naleznou široké uplatnění na veletrzích, výstavách či jiných možnostech prezentace společnosti, na níž se předpokládá široká účast veřejnosti a tedy i spotřeba dárků. Mnohdy stačí i jeden či dva zákazníci z tisíce zájemců, aby se vytvoření reklamních předmětů společnosti vyplatilo.

Reklamní předměty s vysokou užitnou hodnotou

Druhou kategorií jsou předměty, které již firma věnuje konkrétní osobě. Velmi oblíbené a při tom nákladově stále velmi efektivní jsou reklamní USB s potiskem. Mezi zákazníky jde o velmi populární reklamní předmět, který je díky nízké pořizovací ceně ve vyšším množství možno použít jako formu motivační odměny.

Pro opravdu významné klienty jsou k dispozici adresné reklamní předměty jako prémiová pera, elektronika, diáře, sportovní potřeby a mnoho dalšího. Zde jsou již náklady na vytvoření vyšší, takže vedení společnosti zpravidla zváží, koho daným dárkem obdaruje. Jedná se většinou o dárky pro významné zákazníky, klienty, ale i zaměstnance, kteří odvedli výbornou práci a zaslouží si odměnu.

Vyberte reklamní předmět na míru

Pokud máte zájem zviditelnit svoji značku před konkurencí, můžete k tomuto účelu použít reklamní předměty od společnosti Propaq. Její specialisté vám ochotně poradí s konkrétním výběrem i možností potisku.

Článek je reklamní sdělení

Přihlaste se k odběru novinek!

Zanechat komentář

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
wpDiscuz