Honza Nedvěd z Inizia je marketingový guru a jeho webinář vám ukáže, jak vydělat na internetu miliony pomocí reklamy… Nebo se tak aspoň prezentuje.

V tomto krátkém článku vás seznámím s Honzou Nedvědem z Inizia – člověkem, o kterém nevíme skoro nic, tedy kromě toho, že společně s firmou Inizio musel nacpat do reklamy nemalé peníze. Reklamou s Honzou Nedvědem totiž začíná snad jakékoliv video na YouTube, které si poslední dobou pustím.

Vzhledem k tomu, že se reklamy na YouTube zobrazují každému jinak podle toho, co na internetu prohlíží, tak je možné, že jste snad Honzu nikdy neviděli. A pokud přemítáte v paměti, zda tušíte, co je to za člověka, tak pravděpodobně také ne. Pokud byste ho totiž viděli jednou, už ho z hlavy nedostanete. Pro lepší představu přidám video „Jak hacknout reklamu, ABY JSTE vydrtili konkurenci?“, které nicméně vřele nedoporučuji dokoukávat do konce.

Firma, která mění životy

Inizio je firma zabývající se internetovým marketingem a tvorbou webů. Jak ale praví moudré přísloví: „kdo neumí, učí“. Inizio se tak rozhodla vybrat toho pravděpodobně nejdotěrnějšího člověka z firmy, aby se stal jejich tváří a musím přiznat, že splnil svůj účel. Inizio si totiž rozhodně vyžádalo mou pozornost a o to v marketingu přeci jde.

Honza se mě v každé reklamě pokouší nalákat na svůj webinář „zdarma“, ve kterém mi prozradí největší tajemství ze světa marketingu.

„Ale pozor, za chvíli zdraží, protože je o něj velký zájem!“

Když se Jeníkem necháte zlákat a prokliknete se na stránku, tak vás čeká nemilé překvapení. Zase je tu on. Tentokrát na sobě však nemá černý svetr, nýbrž černé sako a láká vás na „nefér konkurenční výhodu“. Zde můžete zahlédnout první ukázku profesionálního marketingu.

Na stránce následuje dlouhý, srdcervoucí příběh o tom, jak Honzík utratil přes jeden milion korun českých za různé marketingové kurzy a žádný mu nepomohl. Ten jeho vám nicméně zaručeně změní život. Po dlouhém počtení se dostáváme k mému nejoblíbenějšímu místu na stránce – uživatelským recenzím na Jendův webinář. Důvěryhodnost jednotlivých hodnocení nechám na vás, zde přidám pouze některé z vášnivých recenzentů zveřejněných na stránkách akademie.

První webinář

Jednu pravdu Honzovi upřít nemůžeme. Svůj webinář zdarma totiž opravdu dostanete. Po přihlášení vám na mail přijde odkaz na „brzy začínající webinář“ a upozornění, ať jej neprošvihnete. Na odkazu pak najdete zhruba hodinovou smyčku, která se přehrává několikrát za den. V té vás Jan upozorní, že vedle přehrávacího okna je chat, ve kterém mu můžete klást dotazy, na které odpoví na konci. Chat je však soukromý, a tak vaše zprávy krom vás a Honzíčka nikdo nevidí.

Vy však pravděpodobně nebudete mít nejmenší důvod se na cokoliv ptát, protože vám přeci Honza všechno prozradí. Například to, že nejvýdělečnější reklama je přes Facebook nebo profesionální tabulky konverzních poměrů podle věku a pohlaví. S Honzou dokonce nahlédnete pod pokličku jednoho z internetových obchodů vlastněných firmou Inizio.

Jde o obchod Pořiď Levně. Pořiď Levně je odporně vypadající dropshippingový obchod, který vám nabídne několik vybraných produktů z Aliexpressu za několikanásobně vyšší cenu. I proto si pravděpodobně e-shop na webu Zboží.cz vysloužil hodnocení 21 % z několika desítek recenzí.

Webinářová bublina

Celý příběh o Honzově webináři „zdarma“ má však jeden jasný a naprosto nečekaný konec. Hlavní webinář totiž překvapivě zdarma opravdu není, ale nezoufejte. Podle Honzových kalkulací má totiž jeho webinář cenu neuvěřitelných 57 tisíc korun českých, avšak vy jej můžete mít za pouhých 3 999 Kč + DPH! Nicméně pospíchejte, protože Jenda narovinu píše, že webinář brzy zdraží.

Honzík je prostě marketingový kouzelník. Nutno podotknout, že jsem na pana Jana měl připravené otázky, na které mě ze srdce zajímala odpověď. Na newsletterový mail, ze kterého mi od registrace chodí každý den deset upozornění nicméně neodpovídá a na stránkách Inizio akademie není uveden jediný kontakt. Snad si tak aspoň Honza Nedvěd tento článek přečte a třeba se i ozve.

Pokud vás jeho profesionální projev zaujal, pak neváhejte a zakupte si jeho akademii. No a pokud ne, tak neklesejte na mysli. Na internetu se totiž poslední dobou roztrhl pytel s podobnými webináři „zdarma“, a tak máte jedinečnou možnost si vybrat si ten váš na míru.

Mimo Jeníčka mě tak zaujal například Jirka z British Asset, který mi z jeho domu na Kostarice ukáže, jak ven z krysího závodu pomocí investování do jeho „plně legálního“ byznysu. A Dominik Kovařík mě zas naprosto „zdarma“ naučí, jak vydělat miliony investováním do burzy.

Webináře zdarma jsou skoro všude. Pokud na nějaký narazíte, můžete se s chutí podívat, co je to zač. Třeba opravdu narazíte na nějakou dobrou duši, která ráda rozdává lidem pomoc a rady. Nebuďte však úplně bláhoví a věřte, že tomu většinou tak úplně nebude. Dávejte pozor, komu svěřujete své peníze, protože ani Honzík s rozcuchanými vlasy a roztomilými kukadly nemusí být opravdu ten, za koho se vydává.

Reklamní agentura OK Digital, Reklama na sociálních sítích

Podpoříte nás?

„Alternativní sonda do hlubin české kultury.“ Jak už náš slogan napovídá, snažíme se být magazínem, který přináší čtenářům alternativní pohled na život kolem nás. Už od roku 2014 fungujeme jako nezávislý projekt několika autorů a přinášíme reportáže ze špinavých a divokých hlubin undergroundu, natáčíme a informujeme o subkulturách, zajímavých projektech, akcích a osobnostech, nebo jen píšeme články vlastním stylem. Jedeme zkrátka autorskou tvorbu, kterou nyní můžeš podpořit. Odvděčíme se ti pravidelným přísunem kvalitního obsahu, zahrnujícího originální články, videa a podcasty. Přispěním i nepatrné částky nám vyjádříte podporu, která nás motivuje do další tvorby. Každé takové podpory si nesmírně vážíme a předem z celého srdce děkujeme!

Podpořit