Charismatický atlantský rodák vypustil do světa vysoce očekávaný projekt, který by měl nabízet hodně originální zážitek. Young Thug totiž servíruje z velké části zpívané, R&B, pop-country-rapové album nabité emocemi, které opět reprezentuje jeho tvůrčí osobnost a nenapodobitelnost.

Na tohle album jsem se opravdu těšil, jelikož Thugger patří k velice produktivním, originálním a inovativním autorům dnešní doby. Jeho originalita a kreativita je právě to, co je na jeho tvorbě tak lákavé. Už od počátku se tento projekt nesl v duchu značné originality. To je také víceméně důvod, proč jsem si ho vybral pro recenzi v době, kdy vydával album také například 2 Chainz. BTG je Jefferyho první projekt roku 2017.

O produkci se postarali 3 autoři, jmenovitě Drake, Wheezy a London On Da Track. Což samo o sobě už vzbuzuje zvědavost. Album obsahuje 14 tracků a můžeme na něm najít featuringy autorů, jako jsou např. Future, Snoop DogLil Durk, Millie Go Lightly a další. Další zajímavostí je, že některé tracky údajně pochází až z roku 2015 a byly teasovány na Instagramu a Snapchatu. Už podle všech informací, coveru a názvu alba je jasné, že opravdu půjde o něco speciálního.

Jsem si jist, že pohledy na BTG jsou různorodé. Young Thug zkrátka vytvořil album, které svojí originalitou a konceptem značně vybočuje z řad. Po celou dobu se album nese na vlně velmi pozitivního feelingu a hlubokých emocí. Zároveň se nebojí jít někdy hlouběji a vytvořit tak deep atmosféru. To všechno v kombinaci s autorovou klasicky originální flow, moderním melodickým soundem, nově i zpěvem a kytarami, které vytváří skvělou atmosféru. V součtu tedy dostanete projekt, ve kterém se mísí několik žánrů, které ovšem dokázal autor skvěle a originálně zkombinovat. Vytváří tak povedený koncept inovativního alba, dostupného i pro doposud neoslovené posluchače. Myslím si, že od alba Barter 6 (2015), kdy nastal poměrně chaotický release projektů, je právě tento jeden z Jefferyho nejoriginálnějších. A originalita se (především dnes) cení.

Hodnocení: 8/10

Přihlaste se k odběru novinek!