Rachel nebývala vždy beznadějnou alkoholičkou bez práce, která jediný světlý bod dne viděla v tom, když vlakem projížděla kolem domu s dokonalým manželským párem. Takovým kdysi bývala i ona.

Dívka ve vlaku! Dívka ve vlaku! Světový bestseller, z něhož vám bude tuhnout krev v žilách! Populární na obou stranách Atlantiku! Přesně tohle na mě agresivně kričely plakáty rozvěšené ve všech knihkupectvích. A to bych nebyla já, kdybych si knihu označenou nálepkou světový bestseller, který překonává dokonalost Zmizelé, nepřečetla.

V knize se nejdříve seznamujeme s Rachel, beznadějnou nasávačkou alkoholu, která stále otravuje svého bývalého manžela, a která už dva roky jezdí vlakem ráno i večer do Londýna, aby nemusela své domovnici říct, že už před třemi měsíci přišla o práci. Vzpomíná na svůj dokonalý život, který už navždy zůstane minulostí. Každé ráno s nadějí vyhlíží manželský pár v podobě Jasona a Jess, a sleduje pár sekund jejich dokonalého života. Jaké je její překvapení, když drahou polovičku (s pravým jménem Megan) uvidí s někým jiným, než s manželem (s pravým jménem Scott)! A co víc, den poté se začne pohřešovat. A Rachel se rozhodne, že zasáhne. Ani netuší, jak moc bude zapletená do pátrání. A co všechno zjistí i sama o sobě.

Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že kolem této knihy byl takový poprask? Já to totiž nechápu. Ano, thriller to byl dobrý, ale že by to bylo něco úžasného, co by svým příběhem překonávalo Zmizelou, se říct opravdu nedá.

Čím to je, že knihy, kolem kterých je takové haló, nakonec téměř za nic nestojí?