Divadlo U Hasičů si pro své diváky připravilo novou komedii, Hexenšus, která měla premiéru 26. 9. 2016. Děj se odehrává v jednom britském bytě, kde se manželka snaží schovat svého milence, kterého znehybní „Hexenšus“. Díky této příhodě a spoustě dalších se rozehraje příběh plný zapeklitých her a všemožných konfliktů.

A opravdu je na co koukat. Hra je velice zábavná, diváka okamžitě chytne a pořád se tam něco děje. Herci skáčou z jednoho pokoje do druhého, v myšlence, aby zachránili svou manželskou čest před svým partnerem, čímž vytváří spoustu vtipných zápletek. Věc, která stojí za povšimnutí, je scénář Johna Grahama, který je velmi dobře vymyšlený. V ději se objevuje spoustu komických momentů s postavami jako slepý ladič pian či pan doktor McKenzie, kteří se dostanou k celé manželské lži jako „slepí k houslím”.

14446444_1203356379726318_1010769192_o

Pan režisér Kracík si opravdu divadelní hru vybrat umí, to se mu musí nechat. Naneštěstí pro něj, i přesto, že jde o velmi akční a rychlé dílo, celá hra postrádá kontinuitu. Ano, postavy běhají a skrývají své milence a milenky, což je zpočátku velice zábavné, avšak ke konci mi přišlo, že se celé představení pořád jen opakovalo. Vedlejší postavy sice dodávaly ději spád a vytvářely spoustu humorných momentů, ale připadalo mi, že pan režisér chtěl vytvořit sexuální zábavu, ve které se po sobě budou herci a herečky válet, čímž vytvoří skvělou komedii. A bez tohoto prvku by opravdu skvělá byla.

HEXENŠUS

Divadlo U Hasičů

Cena lístku: 410 Kč