Jako každý rok si lidé určí, jak bude probíhat jejich příštích 12 měsíců. S nadějí doufají, že slib, který dali sami sobě, dodrží. Nejčastější předsevzetí jsou: Přestat kouřitJíst zdravěji nebo Začít cvičit. Ale jestli opravdu chcete zhubnout a dopřát si pohyb, tak nejlepším začátkem je stanovit si plán- CO, KDY, KDE. Dělejte sporty, které vás baví, nedělejte něco jen proto, že to spaluje rychle kalorie. Sport byste měli zařadit do svého života jako samozřejmost, jako třeba čistění zubů.Jestli chcete cvičit v pohodlí domova, ve fitness klubu, a nebo se přímo přihlásit na nějaké kurzy je na vás.

Nejvíce vás asi přiměje k dodržování sportovního režimu, když se přihlásíte do nějakého kurzu. Ať už je to tanec nebo box. Budete mít tak stanovený rozvrh od jiné osoby, takže to budete brát zodpovědněji. Jestli si ale chcete permanentku ve fitness klubu, tak doporučuji si jí vytvořit společně s nějakým vašim „parťákem“. Budete tak více uvolněnější. A když si vyberete sportovat doma, tak si zvolte pokaždé trochu jiné cviky, aby vás to nenudilo, a stupňujte je.

! Před cvičením byste neměli být přepití nebo přejedení. Když na vás přijde hlad, dejte si něco malého, například banán.

! Necvičte každý den, sport by se vám tak mohl zprotivit.

Pokud posilujete a chcete rychleji zesílit své svalstvo, tak vám pomůže, když do jídelníčku zařadíte hlavně vajíčka, rýži a ovoce.

! Nejúčinnější je každý cvik dělat po třech sériích. 

! Na začátku a ke konci se vždy řádně protáhněte.

 

Zde pár typů na cviky:

Zpevnění zadečku:

Zatněte hýždě a zvedněte pánev tak, aby byla ve stejné rovině se stehnem.

Cvik opakujte 15x po 3 sériích.

Visutý most (thin-cruela.blog.cz)
Visutý most (thin-cruela.blog.cz)

Cvik na boky:

Lehněte si na jeden bok tak, abyste měli nohy nad sebou, sepnuté patami. 

Cvik opakujte 15x po 3 sériích.

Zvedání boků (zena.centrum.cz)
Zvedání boků (zena.centrum.cz)

Posílení břicha:

Lehněte si na záda, stehna zvedněte tak, aby s lýtky tvořily 90 stupňů. Poté se trupem ke stehnům přitahujte tak, jak je to popsané na obrázku.

Cvik opakujte 10x po 3 sériích.

Posilování břicha (http://fit-healthy-michelle.blog.cz/)
Posilování břicha (http://fit-healthy-michelle.blog.cz/)

Zpevnění celého těla:

Lehněte si do kliku, ale opřete se o předloktí. Vydržte v této pozici 1 minutu. Cvik si můžete zpestřit vytahováním kolen nahoru.

Cvik opakujte 3x po jedné minutě.

Zpevnění těla (ocviceni.fitweb.cz)
Zpevnění těla (ocviceni.fitweb.cz)

 

Jak říká moje maminka:“Trap tělo, nebo bude tělo trápit tebe.“

 

 

Přihlaste se k odběru novinek!

Zanechat komentář

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
wpDiscuz