Výsledky některých anket jsou často velmi překvapivé. Ty, které se týkají českých mužů a jejich vkusu na spodní prádlo tedy rozhodně ano. Ačkoliv stále preferují komfort, stále častěji se pouští do experimentů a rozhodně se nebrání aktuálním trendům. Potvrdil to i nedávný průzkum jednoho z největších prodejců spodního prádla. Zúčastnilo se ho několik set respondentů, což je dostatečně velký vzorek pro stanovení objektivního resumé.
Jedničkou jsou boxerky
Většina dotázaných mužů nejraději nosí boxerky. Přesněji 63 %, což potvrzuje jediné – populace českých mužů je poměrně konzervativní. Prim hrají pohodlí a jednoduchý střih. A vypadá to, že boxerky budou vládnout i v následující dekádě.
K nejoblíbenějším kouskům patří boxerky Puma, Diesel a Calvin Klein. Pánové se sice vyhýbají extrémům (tzn. luxusnímu sortimentu), ale nebojí utrácet větší částky za boxerky prémiové kvality. V tomto směru jde o velký skok – není to tak dávno, kdy si s výběrem spodního prádla lámali hlavu pouze metrosexuálové.
Slipy upadají v zapomnění
Překvapivé byly reakce na dříve populární slipy. Momentálně jim holduje kolem 17 % mužů, a ti si většinou pečlivě vybírají. V centru pozornosti jsou moderní slipy renomovaných značek. Pánům zřejmě došlo, že v bílých spoďárech, které tak rád nosí Homer Simpson, u opačného pohlaví nezabodují.
Jak jsou na tom tanga a jockstrapy?
Kolik odvážlivců si alespoň jednou za čas obleče tanga či jockstrapy? V průzkumu se k zálibě v nošení těchto typů spodního prádla přiznalo 11 %, respektive 9 % mužů. A to je – s přihlédnutím ke konzervativnímu myšlení – poměrně dost.
A co trenýrky, nosí je ještě někdo?
Pánské trenky sice nejsou tak populární jako boxerky, ale přesto k nim má průměrný český muž kladný vztah. Téměř každý má minimálně několik kousků, které většinou nosí doma – když chce svému mužství dopřát adekvátní komfort. K oblíbeným značkám patří Styx, Horsefeathers a Represent.
Článek je reklamní sdělení