Jedna z nejpopulárnějších sociálních sítí na sdílení fotografií a videa Snapchat před jedním rokem představila svůj první hardwarový produkt. Sluneční brýle Spectacles se zprvu zdály jako průlomový produkt ve sdílení fotek a videí z běžného dne uživatele. Nyní se můžeme přesvědčit o opaku.
Šest let stará sociální síť Snapchat se stala mezi uživateli velmi rychle populární. Nápad sdílení videí, fotek a také možnost chatu se okamžitě zalíbil milionům lidí, což dosvědčuje fakt, že tuto aplikaci dodnes používá přes 136 milionů uživatelů. Firma Snapchat s nynější hodnotou okolo 20 miliard dolarů, se nejspíše díky velkému úspěchu rozhodla svou sociální síť svým uživatelům ještě více zpřístupnit díky brýlím Spectacles.
http://https://www.youtube.com/watch?v=XqkOFLBSJR8
Chytré sluneční brýle byly sociální sítí Snapchat představeny již minulý rok. Tehdy vzbudili obrovský zájem. Brýlí s dvěmi vestavěnými kamerami na širokoúhlé snímání se zpočátku prodalo 150 000 kusů.
Nyní však jejich popularita upadá, což dosvědčují tisíce brýlí, jež čekají ve skladech na prodej. Osud těchto brýlí je tedy nejistý. Čekají buď na kupce, který za Spectacles bude ochoten zaplatit 130 dolarů (2 800 Kč) nebo je bude muset výrobce zničit.