Chio Chips, legendární značka slaných snacků a chipsů z portfolia společnosti Intersnack, na začátku května spustila novou kampaň. Nová kampaň má oslovit veškeré věkové kategorie od těch mladých, až po ty, kteří si značku Chio pamatují z 90. let, kdy její znělka „Chio Chio Chio Chips“ hrála v uších nejednoho z nás.

Kampaň s novým claimem „Chio Chips přitáhnou každého“ můžeme vidět od 5. května v TV, online a v místech prodeje. TV spotem vás provede dvojice „týpků“ suše glosujících nad nezvanými hosty na jedné zahradní party. Cílem značky je oslovit především mladé lidi, kteří se chtějí vyhnout nudě a nestydí se podělit o svůj názor na dění kolem sebe. Zároveň však chce připomenout i těm starším generacím, že Chio Chips jsou legendární brambůrky, jež se těší oblibě již řadu let a na kterých si pochutná opravdu každý bez rozdílu věku.

Kreativní koncepty pro Českou republiku vytvořila agentura Saatchi & Saatchi Prague po úspěšném lokálně řízeném tenderu.

Komunikace ale nestojí jen na novém televizním spotu, ale rozvíjí tento koncept především do online prostředí. Tohoto úkolu se zhostila agentura Triad, která řídí komunikaci značky na sociálních sítích a Youtube.

chio chips nabídka

S kampaní je spojen i kompletní relaunch celého portfolia produktů. Centrem celé komunikace se pak stává Chio Paprika. Ta je pro značku typická již od 90. let, kdy se těšila nevětší oblibě mezi zákazníky. Součástí širokého portfolia je ale i sůl, sýr a cibule nebo oblíbené barbecue se špetkou chili. Pro milovníky extrémních chutí bude k dostání i příchuť Chili & Lime na extra hlubokých vroubcích.


O společnosti a značce

Značka Chio Chips působí na českém trh od roku 1993, kdy se do podvědomí zákazníku dostala především díky známému jinglu a legendární příchutě paprika, která vévodila v oblíbenosti hlavně v 90. letech.  V současné době je na trh uvedena kompletně nová řada hladkých chipsů, se kterými se Chio vrací i ke své nejprodávanější příchuti v této kategorii. Celkové portfolio je vyráběnou pro lokální trh v České republice a značka se tak přizpůsobuje potřebám svých zákazníků. Značka Chio patří do mezinárodní sítě Intersnack, která krom Chio Chips zastupuje také další značky ze stejného segmentu, např. Bohemia nebo POM-BÄR.

Podpoříte nás?

“Alternativní sonda do hlubin české kultury.” Jak už náš slogan napovídá, snažíme se být magazínem, který přináší čtenářům alternativní pohled na život kolem nás. Už od roku 2014 fungujeme jako nezávislý projekt několika autorů a přinášíme reportáže ze špinavých a divokých hlubin undergroundu, natáčíme a informujeme o subkulturách, zajímavých projektech, akcích a osobnostech, nebo jen píšeme články vlastním stylem. Jedeme zkrátka autorskou tvorbu, kterou nyní můžeš podpořit. Odvděčíme se ti pravidelným přísunem kvalitního obsahu, zahrnujícího originální články, videa a podcasty. Přispěním i nepatrné částky nám vyjádříte podporu, která nás motivuje do další tvorby. Každé takové podpory si nesmírně vážíme a předem z celého srdce děkujeme!

Podpořit