O investování již bylo napsáno opravdu velké množství knih a literárních děl či e-booků, ale každý příběh začínajícího investora je zcela jiný. Vaším úkolem je si z těchto publikací vzít to nejlepší a pak už jen doufat ve své schopnosti, trpělivost a určitý stupeň sebekázně. Přinášíme vám několik zásad začínajícího investora.
Neexistuje na světě žádný investor, který by dokázal každou svou spekulaci nebo investici vždy zhodnotit. Umí však odhalit případná rizika a ztrátu eliminovat. Začínající investor to má na finančním trhu o poznání složitější, pro něho jsou pak tato pravidla, která mají pouze informační character a nejsou doporučením.
Začněte co nejdříve studovat
Nečekejte příliš dlouho, kdo by chtěl být bohatý až v důchodovém věku? Nejlépe se peníze utrácí v produktivní etapě vašeho života. Nikdo neříká, že máte ihned zítra seběhnout do banky a převést své peníze do některého z podílových fondů nebo načepovat finanční prostředky k Forex brokerovi. Rozhodně začněte studovat, vyhledávejte si informace na webových stránkách a studujte. Využívejte moderních technologií a čerpejte všechny dostupné informace. Začít můžete zde, například na stránkách Tradeportal365.com. Články jak obchodovat forex nebo jak obchodovat s binárními opcemi jsou určitě zajímavým začátkem v sebevzdělávání.
Finanční rezervy
Vstup na finanční trh je pro každého velkou událostí. Jako začínající investor si musíte pamatovat, že se v těchto vodách vložené peníze vydělávají, ale i prodělávají. Právě z těchto důvodů si vytvořte finanční rezervu. Jedná se o obnos peněz, o který můžete přijít, aniž by utrpěl chod vaší domácnosti. Buďte opatrní, dokud se nedostanete do stádia, kdy začnete investovat peníze již získáné v rámci investování.
Akceptujte míru rizika
Nikdo není neomylný a na finančním trhu to platí dvojnásob. Jakmile si připustíte, že je třeba se neustále vzdělávat, ihned na to se naučte přijímat míru rizika. Neexistuje totiž žádná investice bez rizika. Na investorovi je, aby vybíral pouze mezi takovými spekulacemi, které mají rizikovost co nejnižší.
Článek je reklamní sdělení