Každý člověk má rád, když dostane něco zdarma. Milá pozornost, kterou nečekal, dokáže zpříjemnit den. Obchodníci toho často využívají u sportovních potřeb, kdy k nákupu či zakoupenému poukazu na sportování přibalí míček, lahev či jiné drobné sportovní vybavení.

Obchodníci většinou spoléhají na dva typy akcí. Tou první jsou velmi populární slevy, které v Česku dokážou přesvědčit k nákupu masy lidí. Druhým rozšířeným typem jsou reklamní předměty, dárky, které obchodník přibalí jako pozornost. Ty se nejčastěji uplatňují při nákupu kosmetiky, u sportu pak v případě nákupu poukazu či vyplněním věrnostní kartičky.

Nejčastěji darované sportovní reklamní předměty

V dnešní době vyspělých technologií lze vyrobit v podstatě jakýkoli reklamní předmět v různé cenové hladině. Paradoxně velmi levné je například vybavení pro golfisty – golfová týčka s potiskem loga vám reklamní agentura vyrobí již v ceně několika korun za kus, míčky pak vyjdou na několik desítek korun za kus.

Více rozšířené jsou pak předměty na fitness, které zvláště teď v zimních měsících přijdou velmi vhod při halových sportech. Levné reklamní předměty, jako například potítka, můžete obdržet při koupi permanentky, v lepších zařízeních mohou být k dispozici zdarma. Jen o něco málo nákladnější jsou pak švihadla s logem společnosti, která bývají většinou volně k použití. Naopak takový fitness pás v podobě reklamního předmětu si většinou již musí návštěvník zakoupit.

V létě jich bude nejvíce

Opravdový rozmach sportovního vybavení zdarma přijde pochopitelně až s létem, kdy jej lidé mohou aktivně využívat. Nejoblíbenější jsou doplňky na cyklistiku, k vodě nebo jen tak do parku. Například s frisbee si parta lidí může užít mnoho zábavy.

Firmy většinou objednávají reklamní předměty dlouho dopředu. Výroba trvá několik týdnů a je tak třeba dostatečně plánovat. Vybírat lze doslova z tisíců variant, na stránkách reklamní agentury se můžete sami přesvědčit.

Článek je reklamní sdělení