V této sérii článků se dozvíte něco o zajímavých vozech, které prošly finančně i časově nákladnou tuningovou úpravou. Články vám přiblíží, proč se majitelé těchto vozů pustili do jejich úprav a co jim tento styl dává. Jako druhý na vás útočí japonský stíhací letoun Honda Accord Aerodeck.

Honda_accord

Příběh tohoto vozu Honda Accord začínal vlastně trochu smutně. Původně se jednalo o vůz, který půl roku nejezdil a byl inzerován za 8000 Kč s osudem na náhradní díly. Smutná realita, jenž časem potká skoro všechny vozy.

Honda_accord

Po dovezení automobilu čekalo majitele milé překvapení, kromě kapoty a nárazníku byl na celém vozidle původní lak. Dokonce ani dveře nikdo nerozebíral. Začalo se pěkně od spodní části, která dostala zbrusu nové komponenty a lakování. Instalovaný podvozek od firmy Yellow Speed Racing je tuhostně i výškově regulovatelný. Když byl hotov podvozek, dostal majitel nápad na tvorbu něčeho netradičního.

honda_accord

Inspirací byl stíhací letoun Mitsubishi Raiden japonského císařského námořního letectva, který byl nasazen za druhé světové války. Povšimněte si „oprýskaného“ laku až na plechové díly. Zde se nejedná o nekvalitní práci, ale o složité několikavrstvé lakování a vyřezávání šablon k docílení maximální autentičnosti. Vůz má skutečně efekt 3D a je doplněn o japonské symboly za pomocí metody „airbrush“. Na fotografiích vypadá vůz naprosto dokonale, ovšem teprve naživo můžete vidět špičkovou práci.

Honda_accord

Motor Honda 2.2 litru o výkonu 150 koňských sil dostal potřebný servis a údržbu. Prozatím nebyl upravován. Interiér prošel kompletním vyčištěním a do budoucna nejsou plánovány zásadní změny. Již v tomto provedení je vůz Honda Accord pohodlný. Parabola dálkových světlometů je za pomoci speciální barvy lakovaná do žluta. Žluté zabarvení se v tuningu používá poměrně často, avšak k tomuto vozu Honda Accord zkrátka sedne.

Honda_accord

Finální vzhled podtrhují sedmnáctipalcová litá kola JAPAN RACING a stavitelné odklony kol. Bez této vychytávky by díky snížení zadní kola brousila o blatníky, a proto je nyní styčná plocha zhruba 3/4 pneumatiky. Vozidlo je spíše používané jako víkendový nebo srazový automobil. Samotný majitel pracuje jako lakýrník, výsledek jeho práce je na první pohled jasný. Takže hledáte-li kvalitní autolakovnu doporučuji AUTOLAKOVNA SPEEDY.

Podpoříte nás?

Czechmag je nezávislý magazín, který od roku 2014 mapuje českou kulturu, subkultury, umění a underground. Píšeme články vlastním stylem, natáčíme videa, přinášíme reportáže z akcí i rozhovory se zajímavými osobnostmi.

Pokud se ti naše tvorba líbí, můžeš nás podpořit a pomoci nám udržet Czechmag naživu. Každý příspěvek – malý či velký – nám dává sílu pokračovat a přinášet ti ještě lepší obsah.

Podpořit