Autoři úspěšné knižní novinky Bez jablka Michelle Losekoot a Miloš Říha společně s ilustrátorkou Bárou Balgovou navrhli módní kolekci oblečení pro značku ZOOT. Celkem 10 komiksových potisků vtipně vystihuje typické genderové stereotypy. V kolekci najdete 4 dámská a 4 pánská trička, kalhotky a tašku. Autoři společně se známým módním e-shopem ZOOT věnují celý výtěžek z prodeje na nadaci Krása pomoci Taťány Kuchařové.
Konkrétně bude výtěžek věnován na projekt Doma bez obav, který dává možnost seniorům zůstat co nejdéle zcela soběstačně v domácím prostředí. Taťána Gregor Kuchařová, která je společně se svým manželem Ondřejem Gregor Brzobohatým kmotrou knihy Bez jablka, ke spolupráci dodává: „Po dlouhé době se mi dostala do ruky kniha, u které jsem se upřímně zasmála a zároveň se v ní našla. Můj nejoblíbenější kousek z kolekce ZOOT je dámské tričko Žofré. V ničem jiném teď nespím.“
Autoři již před časem darovali Nadaci výtěžek 30 tisíc korun z prodeje své knihy na říjnovém křtu, prodejem módní kolekce tedy v propojení s Nadací pokračují.
Kniha Bez jablka mezitím slaví u čtenářů úspěch. První náklad knihy je po měsíci a půl prodeje rozebraný a na pulty čerstvě dorazil první dotisk. Knihu je možné zakoupit ve všech knihkupectvích za 299,- Kč.