Pro zákaznický přístup se většinou vyplatí. Pokud razíte heslo “náš zákazník, náš pán”, pak vám jistě není cizí Customer Relationship Management neboli CRM. Nicméně pro jistotu: jedná se o strategii postavenou na zákaznicky orientovaném řízení firmy. Typickými aspekty jsou aktivní tvorba a udržování dlouhodobých vztahů. Podstatou jsou win-win vztahy, kde není místo pro neetické jednání. Ale abyste mohli danou metodu úspěšně realizovat, musíte začít používat vhodně zvolený CRM systém.
Co je CRM systém?
CRM systém je aplikace, která umožňuje maximální využití potenciálu zákaznického portfolia. K hlavním výhodám patří možnost automatizace a standardizace některých procesů a v neposlední řadě definici tzv. best practices (stanovení postupů, které se jeví jako nejefektivnější).
Používáte Outlook? Nemusíte měnit prostředí!
Možná jste doposud pro správu kontaktů používali poměrně populární e-mailový klient Microsoft Outlook, ale nechcete se ho kvůli CRM systému vzdát. Je to logické, Outlook sice není dokonalý, ale je intuitivní, a v mnoha směrech na vyšší úrovni než konkurence. Toho si je vědoma nejen široká uživatelská základna, ale také vývojáři eWay-CRM.
Systém eWay-CRM je software integrovaný přímo do prostředí Outloku. Umožňuje pracovat v jediném rozhraní, což uživatelům šetří spoustu času. Je nabitý množstvím pokročilých funkcí, díky kterým lze získat perfektní přehled nad korespondencí a projekty. Snadno díky němu realizujete efektivní marketingové kampaně a mimo jiné zajistíte, aby všichni vaši kolegové pracovali na základě stejných pravidel.
Pro Android i iOS
CRM v Outlooku je v základní verzi pro Windows zcela zdarma. V rámci placené varianty však získáte také mobilní aplikaci pro operační systémy Android i iOS. Budete tak mít mocný nástroj pro komunikaci s klienty a organizaci zakázek neustále k dispozici. Pro bližší informace pokračujte na www.eway-crm.com/cs/.