SHINI clothing, mladá značka s moravsko–českými kořeny, se po roční odmlce vrací na trh s novou kolekcí trik a mikin z prémiových materiálů a kvalitním potiskem, při čemž designéři kladli důraz na detaily.
Jsou to bezmála 2 roky, co jako začínající brand za krátkou chvíli vyprodali svoji první kolekci. Dlouho jsme o nich takřka neslyšeli, ale rok s rokem se sešel a jsou zpět s novou kolekcí. Něco málo o ní nám v rozhovoru prozradil jeden ze zakladatelů, Daniel.

Co máte jako SHINI clothing doposud za sebou?
V roce 2015 jsme začali s první menší kolekcí, zahrnující trička a mikiny – to bylo ještě s naším již původním (bývalým) logem – kterou jsme jako úplně neznámá značka vyprodali strašně rychle a bez jakéhokoliv proma. Potom přišly dvě menší capsule kolekce a následovala roční pauza. Letos se vracíme v plné síle.
Co tedy obsahuje aktuální kolekce?
Jsou to tři trika, tři designy, handmade šitý na Slovensku. Dali jsme si záležet na detailech a je to ze skvělýho materiálu, se kterým bychom, dovolím si říct, mohli konkurovat světovým značkám. A v lednu kolekci doplníme o mikiny.
Jak vznikal lookbook?
Tomáše jsem sledoval dlouhou dobu a líbila se mi jeho tvorba, z toho důvodu jsem si ho vybral. Celkově jsou současné designy trochu temnější, a proto se nám koncepčně hodil jeho úžasnej analog – to byl nejspíš hlavní důvod.
Jmenuj 2 světové a 2 cz/sk značky, které podle tebe odvádí dobrou práci?
Balenciaga, Midnight Studios a na cz/sk scéně momentálně asi jen UKNOW & My Dear.
Nová kolekce „Stories“ s podtitulem „too many faces, too many stories“ má oficiální datum public releasu naplánováno na 14. prosince, kdy bude možné jednotlivé kousky objednat přes e-shop, který je aktuálně ve vývoji. Pokud chcete sledovat všechny aktuality, sledujte facebookovou stránku SHINI.
foto: Tomáš Fiala