Mít svůj vlastní web – to není žádná legrace, i když si to řada těch, kteří svůj vlastní web nemají, myslí. Webová stránka je sice dobrým nástrojem k tomu, abychom si dobře přivydělali, ale na druhou stranu se kolem ní musí neustále točit celý svět. I když si najmete skvělého SEO konzultanta, někdo si může najmout ještě lepšího, a tak neustále svádíte konkurenční boje a předháníte se v tom, kdo bude mít daný web první ve vyhledávání a kdo nikoliv. SEO konzultant se však nestará jenom o optimalizaci webu pro vyhledávače, ale také si ho můžete najmout i s tím, že se postará i o texty a celkový obsah webu. Takové služby samozřejmě většinou neposkytuje jenom on sám, ale najme si na to někoho dalšího, a sice copywritera, který se mu o obsahu bude starat.
Přesně to, že nemusí SEO konzultant psát i texty a najme si na to někoho jiného, mu umožňuje to, že se může starat o aktuální novinky v této oblasti. Správný a dobrý konzultant by totiž měl vědět, co se v jeho branži děje. Některé novinky a inovace ho mohou překvapit, jiné se ho mohou dotknout pozitivně, jiné mu můžou zkomplikovat profesi. Přehled o nich však musí mít každý.
Jakých novinek jsme se tedy doposud dočkali v oblasti SEO za tento rok? Pojďme si říct ty nejzajímavější, o nichž bychom měli vědět.
• Emotikony ve vyhledávání
Smajlíky a emotikony se staly doslova každodenním partnerem, jenž nás provází životem. Vyjadřují za nás naše pocity v internetové konverzaci, a tak ten, s kým se dorozumíváme, moc dobře ví, jak se cítíme a jak vypadáme při dané situaci v daném okamžiku. Najednou se dostaly také i do vyhledávání Googlu, což působí opravdu kreativně.
• Nakupování pomocí hlasového vyhledávání
Google se už tradičně postaral o nejvíce novinek v oblasti SEO. V červnu dokonce překvapil s tím, že se během následujících několika měsíců spustí zhruba jedenáct novinek a inovací v Google Marketing Next. Tou nejzajímavější je například nakupování pomocí hlasového vyhledávání na mobilním telefonu.
Článek je reklamní sdělení