Nákupní galerie Myslbek představuje nový lifestylový projekt Pop Up TV ve spolupráci s blogerkami v NG Myslbek. Nový NGM formát v podobě videí bude postupně zveřejňován na sociálních sítích Myslbeku i vybraných blogerek v rámci listopadu.
Krátká videa se zaměří na tři atraktivní oblasti, které jsou v Nákupní galerii Myslbek všudypřítomné. Módu, kterou hravě a s entuziasmem sobě vlastním pojme populární blogerské trio BLOGES ROBES. Jídlo, konkrétně asijskou kuchyni představí i uvaří půvabné duo CHOPSTICKS a v neposlední řadě Pop Up TV Myslbek přivítá slovenskou vizážistku a blogerku MISCHEL DOUBLE W, která si pro diváky připravila tipy, jak pečovat o pleť v zimě i to, jaký make-up zvolit na nadcházející sezónu vánočních večírků. Každé téma obsáhnou vždy dvě na sebe navazující videa, v jejichž rámci budou mít možnost diváci také soutěžit o vouchery NG Myslbek. První video z dílny Pop Up TV Myslbek bude zveřejněno v pátek 13. a po té budou následovat vždy dvě nová videa týdně až do konce listopadu.
Nákupní galerie Myslbek chce touto audiovizuální formou přirozeně a hravě představit širokou nabídku kvalitních značek a produktů, které má ve svém portfoliu. Zároveň tak reflektuje aktuální trendy v rámci komunikace, potenciál blogerek jako influencerů i sílu sociálních síti. Do budoucna by pasáž Myslbek ráda rozšířila spolupráci s blogerkami také v rámci dalších marketingových aktivit.