SEO jako zkratka anglického Search Engine Optimization je tady od toho, aby se vaše www stránky staly přijatelné a viditelné pro vyhledávače, získaly ve vyhledávačích přední pozice a zvýšila se jejich návštěvnost. To je přesně to, co vaše weby potřebují, aby se vám investice do nich vrátila a přišel vytoužený zisk.
Se zkratkou SEO se tak setkáte i jako s optimalizací webů pro vyhledávače. Služby SEO Praha a SEO Brno či v dalších městech i na Slovensku poskytují zkušení SEO specialisté, kteří vědí přesně, co vaše stránky potřebují.
Informace získají díky individuálnímu přístupu a konzultaci s klientem. Proběhne tzv. seo audit, který zhodnotí současný stav vašeho webu, odhalí chyby a nedostatky a společně s analýzou webu dojde k nápravě a zkvalitnění obsahu, struktury i nastavení.
Následuje analýza klíčových slov a výběr takových, které se co nejlépe přibližují obsahu vašeho webu. To znamená, že pokud nabízíte služby jako finanční poradenství nebo prodáváte počítače, tak určitě ani v jednom případě nebude vhodným klíčovým slovem zahrada nebo dovolená.
Další SEO metodou je linkbuilding, který má největší podíl na návštěvnosti webu a předních pozicích ve vyhledávačích. Důležité není množství zpětných odkazů, ale jejich kvalita. Podstatnou část úspěchu tvoří také PR články a tvorba kvalitního obsahu webu.
A co má tedy správný web mít?
- kvalitní a bezchybný obsah
- správně nastavené nadpisy
- popis webu neboli meta description
- vhodná klíčová slova
- správné menu
- popisky k obrázkům a fotografiím
- mapu webu, sitemap
- kontaktní informace
- ceníky, fotogalerii
- atd.
Je to samozřejmě jen stručný základ, co by správný web měl obsahovat a co web to individuální potřeby. Důležité je držet se aktuálních standardů a sledovat veškeré změny, kterým je potřebné se rychle přizpůsobit a být pořád o krok napřed.