Konference Engage Prague 2016 prokázala, že je mezinárodní akcí na vysoce profesionální úrovni v oblasti on-line byznysu. Čeští Socialbakers dokázali v květnu do Prahy opět přilákat světové špičky z oboru. Ty se v prostorách Fóra Karlín podělily o své zkušenosti především z oblasti sociálních sítí. Právě ty se dostávají v celosvětovém marketingu do popředí. Kromě samotné konference připravili organizátoři i dva dny plné workshopů.
Ozdobou letošního ročníku byli kromě desítek dalších i hvězda YouTube Alfie Deyes, jeho česká kolegyně Teri Blitzen nebo mnoha cenami ověnčená Veronica McGregor z americké NASA.
Po úspěšném loňském ročníku, který oslovil zhruba tisícovku účastníků, bylo udržení vysoké profesionální úrovně pro organizátory velkou výzvou. ”Jsem pyšný na to, že náš tým dokázal zopakovat úspěch z loňského roku a konference Engage do Prahy opět přilákala na 1200 hostů z více než 70 zemí světa. Atmosféra byla úžasná nejen díky nim, ale také především díky našim skvělým speakerům. Ti ukázali nové koncepty – jako například Gert Wim z KLM, který hovořil o využití botů a dokázali také inspirovat – třeba během prezentace Anousheh Ansari. Potvrdilo se, že umíme do Prahy přivézt osobnosti světového marketingu a rozhodně v tom budeme pokračovat i v roce 2017,” zhodnotil letošní ročník Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.
Kromě zmíněných řečníků obohatila konferenci svou přednáškou i Veronica McGregor z NASA, zakladatelka prvního účtu NASA na Twitteru, která se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí.
Mezi dalšími přednášejícími byl i Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen.
Prahu navštívil i jeden z nejznámějších YouTuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro 10 milionů fanoušků po celém světě. Právě spolupráce s YouTubery se pro světové značky stává novým trendem a účinným kanálem pro oslovení zákazníků. I proto se Engage Prague účastní i samotní ředitelé společností, kteří si tyto nové možnosti uvědomují.
Engage Prague je podle Socialbakers především vzdělávací platformou pro profesionály. „Kromě odborných přednášek přinesla konference i osvědčený koncept specializovaných workshopů. Ty nabídly v průměru tři hodiny intenzivní práce v malých skupinkách pod vedením těch nejlepších v oboru,” vysvětluje Řežáb. Workshopy letos vedli například zástupci takových značek jako je BBC, NATO, Desigual, L’ORÉAL, Microsoft a nově také tzv. influenceři. O své bohaté zkušenosti se podělil i známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou obdivuje více než 4 miliony lidí na Pinterestu.
„Slavnostní předávání cen se uskutečnilo pod taktovkou Leoše Mareše, který potvrdil své moderátorské kvality i v angličtině. Zlepšení proti minulému ročníku bylo centralizování všech akcí Engage Prague 2016 v okolí Fóra Karlín, to usnadnilo networking mezi účastníky,“ shrnula letošní změny Klára Honzíková, Global Events Director.
Konání Engage Prague 2017 Socialbakers oznámí v nejbližších týdnech.
fotokredit:
Everbay