Konference Engage Prague 2016 prokázala, že je mezinárodní akcí na vysoce profesionální úrovni v oblasti on-line byznysu. Čeští Socialbakers dokázali v květnu do Prahy opět přilákat světové špičky z oboru. Ty se v prostorách Fóra Karlín podělily o své zkušenosti především z oblasti sociálních sítí. Právě ty se dostávají v celosvětovém marketingu do popředí. Kromě samotné konference připravili organizátoři i dva dny plné workshopů.

Ozdobou letošního ročníku byli kromě desítek dalších i hvězda YouTube Alfie Deyes, jeho česká kolegyně Teri Blitzen nebo mnoha cenami ověnčená Veronica McGregor z americké NASA.

Po úspěšném loňském ročníku, který oslovil zhruba tisícovku účastníků, bylo udržení vysoké profesionální úrovně pro organizátory velkou výzvou. ”Jsem pyšný na to, že náš tým dokázal zopakovat úspěch z loňského roku a konference Engage do Prahy opět přilákala na 1200 hostů z více než 70 zemí světa. Atmosféra byla úžasná nejen díky nim, ale také především díky našim skvělým speakerům. Ti ukázali nové koncepty – jako například Gert Wim z KLM, který hovořil o využití botů a dokázali také inspirovat – třeba během prezentace Anousheh Ansari. Potvrdilo se, že umíme do Prahy přivézt osobnosti světového marketingu a rozhodně v tom budeme pokračovat i v roce 2017,” zhodnotil letošní ročník Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Jan Řežáb
Jan Řežáb

Kromě zmíněných řečníků obohatila konferenci svou přednáškou i Veronica McGregor z NASA, zakladatelka prvního účtu NASA na Twitteru, která se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí.

Mezi dalšími přednášejícími byl i Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen.

Prahu navštívil i jeden z nejznámějších YouTuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro 10 milionů fanoušků po celém světě. Právě spolupráce s YouTubery se pro světové značky stává novým trendem a účinným kanálem pro oslovení zákazníků. I proto se Engage Prague účastní i samotní ředitelé společností, kteří si tyto nové možnosti uvědomují.

Engage Prague 2016 Veronica McGregor (Everbay)

Engage Prague je podle Socialbakers především vzdělávací platformou pro profesionály. „Kromě odborných přednášek přinesla konference i osvědčený koncept specializovaných workshopů. Ty nabídly v průměru tři hodiny intenzivní práce v malých skupinkách pod vedením těch nejlepších v oboru,” vysvětluje Řežáb. Workshopy letos vedli například zástupci takových značek jako je BBC, NATO, Desigual, L’ORÉAL, Microsoft a nově také tzv. influenceři. O své bohaté zkušenosti se podělil i známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou obdivuje více než 4 miliony lidí na Pinterestu.

Slavnostní předávání cen se uskutečnilo pod taktovkou Leoše Mareše, který potvrdil své moderátorské kvality i v angličtině. Zlepšení proti minulému ročníku bylo centralizování všech akcí Engage Prague 2016 v okolí Fóra Karlín, to usnadnilo networking mezi účastníky,“ shrnula letošní změny Klára Honzíková, Global Events Director.

Konání Engage Prague 2017 Socialbakers oznámí v nejbližších týdnech.

fotokredit:
Everbay

Podpoříte nás?

„Alternativní sonda do hlubin české kultury.“ Jak už náš slogan napovídá, snažíme se být magazínem, který přináší čtenářům alternativní pohled na život kolem nás. Už od roku 2014 fungujeme jako nezávislý projekt několika autorů a přinášíme reportáže ze špinavých a divokých hlubin undergroundu, natáčíme a informujeme o subkulturách, zajímavých projektech, akcích a osobnostech, nebo jen píšeme články vlastním stylem. Jedeme zkrátka autorskou tvorbu, kterou nyní můžeš podpořit. Odvděčíme se ti pravidelným přísunem kvalitního obsahu, zahrnujícího originální články, videa a podcasty. Přispěním i nepatrné částky nám vyjádříte podporu, která nás motivuje do další tvorby. Každé takové podpory si nesmírně vážíme a předem z celého srdce děkujeme!

Podpořit