Reklama

Autoři úspěšné knižní novinky Bez jablka Michelle Losekoot a Miloš Říha společně s ilustrátorkou Bárou Balgovou navrhli módní kolekci oblečení pro značku ZOOT. Celkem 10 komiksových potisků vtipně vystihuje typické genderové stereotypy. V kolekci najdete 4 dámská a 4 pánská trička, kalhotky a tašku. Autoři společně se známým módním e-shopem ZOOT věnují celý výtěžek z prodeje na nadaci Krása pomoci Taťány Kuchařové.

Konkrétně bude výtěžek věnován na projekt Doma bez obav, který dává možnost seniorům zůstat co nejdéle zcela soběstačně v domácím prostředí. Taťána Gregor Kuchařová, která je společně se svým manželem Ondřejem Gregor Brzobohatým kmotrou knihy Bez jablka, ke spolupráci dodává: „Po dlouhé době se mi dostala do ruky kniha, u které jsem se upřímně zasmála a zároveň se v ní našla. Můj nejoblíbenější kousek z kolekce ZOOT je dámské tričko Žofré. V ničem jiném teď nespím.“

Autoři již před časem darovali Nadaci výtěžek 30 tisíc korun z prodeje své knihy na říjnovém křtu, prodejem módní kolekce tedy v propojení s Nadací pokračují.

Kniha Bez jablka mezitím slaví u čtenářů úspěch. První náklad knihy je po měsíci a půl prodeje rozebraný a na pulty čerstvě dorazil první dotisk. Knihu je možné zakoupit ve všech knihkupectvích za 299,- Kč.

Kolekci můžete zakoupit a prohlédnout na www.zoot.cz.

Podpoříte nás?

Czechmag je nezávislý magazín, který od roku 2014 mapuje českou kulturu, subkultury, umění a underground. Píšeme články vlastním stylem, natáčíme videa, přinášíme reportáže z akcí i rozhovory se zajímavými osobnostmi.

Pokud se ti naše tvorba líbí, můžeš nás podpořit a pomoci nám udržet Czechmag naživu. Každý příspěvek – malý či velký – nám dává sílu pokračovat a přinášet ti ještě lepší obsah.

Chci vás podpořit!

Reklama