Před již více než rokem vydal Travis Scott svůj v pořadí druhý mixtape s názvem “Days Before Rodeo”, což je prequel k prvnímu albu od Travise Scotta, který vyšel právě dnes, 4. září.

Mixtape shledal neskutečně pozitivní recenze, které si ale na druhou stranu rozhodně zasloužil. Objevili se tam i velká jména v oboru, např. Big Sean v tracku s klipem “Do Not Play“, Migos na Sloppy Toppy, což je klubovka jako vínko, “Mamacita” na featuringu s Rich Homie Quanem a Young Thugem, který se objevil i v songu Skyfall s produkcí od Metro Boomin. Už jen zmíním 96 % od HotNewHipHop a myslím, že nemusím nic dodávat.

days

Jdeme na RODEO!

3500. První singl z Rodea měl premiéru na Hot 97’s Summer Jam 7. června 2015. Název odkazuje na kožich za $3,50, koupený Kim Kardashian pro svou dceru North West. Singl produkován Metro Boomin a Zaytoven, featuring s 2 Chainz a Future, sample je z tracku Nicky Minaj “Want Some More“. Cover pro singl fotil Australský režisér a fotograf  Nabil Elderkin.3500 cm

Antidote. Song, kterým Travis potvrdil Rodeo a zároveň i song, který se neměl objevit na albu: “This is for the real fans; the real ragers! This is some vibes for the summer. This isn’t on Rodeo… It’s coming soon.” Nicméně díky popularitě songu s produkcí od Eastbound a WondaGurl je song na albu s číslem 9.

antidote

Dále stojí za zmínku track Yeezym “Piss on Your Grave” a jedna z nejlepších a nejzajímavějších spoluprací “Maria I am Drunk” s Thuggerem a Justinem Bieberem, kterého tvorba se mi spoluprácí s Jack ü líbí čím dál tím víc. Všechny tracky na Rodeu jsou super, každý má své kouzlo, každý má svou atmosféru. V paměti mi ještě utkvělo např. Never Catch Me, I Can Tell a Wasted.

quavo
Oh My/Dis Side. Na obrázku na Travis s umělcem jménem “Quavo”, který spolupracuje na tomto songu se dvěma částmi. Oh My a Dis Side.

Albu dávám 93 %, dal bych mu klidně 100 %, ale přece jenom mírné chybky tam jsou, i tak Rodeo je pro mne album roku se vším všudy! Určitě si ho kupte například na iTunes, k dispozici by měli být i fyzické verze s figurkou Travise, která zdobí cover.

rodeo

STRAIGHT UP!