Česká streetwearová značka My Dear Clothing spouští od 12. prosince svůj vlastní e-shop. Samotný brand existuje už pět let a tento krok byl určitě patřičně na pořadu dne. Navíc garantují dodání do Vánoc…

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích, v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby, založil Zbyněk Štandera. V roce 2016 se k němu přidal i stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera.


Oblečení značky My DearClothing bylo doposud možné zakoupit pouze přes Footshop. Tam si fanoušci ihned po spuštění e-shopu budou moci online zakoupit všechny kousky z nové zimní kolekce za nižší ceny než v minulosti.

V nové kolekci najdeš i nečekaní kousky – například prošívané péřovky, mikiny, trička nebo manžestrové bundy a kalhoty, ale i stylové porcelánové cibulákové talíře a kožené doplňky.V lookbooku a videu se objeví uznávaný anglický model Loice Williamsem. 

Kolekci čekuj na www.mydearclothing.com.

Podpořte nás!

CZECHMAG funguje již od roku 2014 jako nezávislý a neziskový projekt několika tvůrců, kteří produkcí vlastního obsahu informují o zajímavých jménech, projektech, akcích a veškerém dění (nejen) na české undergroundové a alternativní kulturní scéně. Přispěním i nepatrné částky nám vyjádříte podporu, která nás motivuje do další tvorby. Každé takové podpory si nesmírně vážíme a předem z celého srdce děkujeme!

Nejčerstvější novinky do e-mailu?