Reklama

Česká streetwearová značka My Dear Clothing spouští od 12. prosince svůj vlastní e-shop. Samotný brand existuje už pět let a tento krok byl určitě patřičně na pořadu dne. Navíc garantují dodání do Vánoc…

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích, v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby, založil Zbyněk Štandera. V roce 2016 se k němu přidal i stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera.


Oblečení značky My DearClothing bylo doposud možné zakoupit pouze přes Footshop. Tam si fanoušci ihned po spuštění e-shopu budou moci online zakoupit všechny kousky z nové zimní kolekce za nižší ceny než v minulosti.

V nové kolekci najdeš i nečekaní kousky – například prošívané péřovky, mikiny, trička nebo manžestrové bundy a kalhoty, ale i stylové porcelánové cibulákové talíře a kožené doplňky.V lookbooku a videu se objeví uznávaný anglický model Loice Williamsem. 

Kolekci čekuj na www.mydearclothing.com.

Podpoříte nás?

Czechmag je nezávislý magazín, který od roku 2014 mapuje českou kulturu, subkultury, umění a underground. Píšeme články vlastním stylem, natáčíme videa, přinášíme reportáže z akcí i rozhovory se zajímavými osobnostmi.

Pokud se ti naše tvorba líbí, můžeš nás podpořit a pomoci nám udržet Czechmag naživu. Každý příspěvek – malý či velký – nám dává sílu pokračovat a přinášet ti ještě lepší obsah.

Chci vás podpořit!

Reklama