Snad každý řidič ví, jaké trable může mít s parkováním. Zvláště pak ve městech, kde je často nalezení volného parkovacího místa oříškem. Firma Car Tower, jak už její název napovídá, nabízí vhodnou alternativu a řešení.
Společnost Car Tower přichází s vhodným řešením parkovacích strastí, které znají všichni řidiči či řidičky. Chytré parkování neboli parkovací věže firma nabízí a instaluje do měst a obcí, kde je pokrytí parkovacích míst malé a aut je zde přespříliš. Věže které firma vyrábí a prodává jsou kovovou konstrukcí, která rotačním způsobem umožňuje zaparkovat postupně několika autům na půdorys dvou parkovacích míst. Auta se jednoduše staví do výšky. To však neznamená, že by byl problém s tím, jak své auto dostat zpět.
Parkovací věže se mohou pyšnit velmi jednoduchým a přehledným ovládáním. Přes moderní dotykovou obrazovku je možné celou věž ovládat a zaparkovat své auto, či s ním později zase odjet. Celé ovládání parkovacích věží Car Tower je intuitivní a uživatelsky přívětivé. Řidič se u ovládání věže identifikuje pomocí PINu, čipu nebo karty. Rezervace parkovacího místa či platba za něj je pak možná přes internet a věž a parkování v ní je také možné ovládat prostřednictvím mobilní aplikace.
Složitá výroba a výstavba parkovací věže
Výstavba parkoviště a parkovacích věží je velmi složitá a důležitá. Jedná se o složitý systém různých dílek a součástí, které do sebe po výstavbě zapadají a tvoří tak stabilní konstrukci celé věže. Systém je navržen tak, aby pojmul 2 místa pro 16 automobilů, která jsou umístěna horizontálně ve dvou řadách. Celý systém je řízen z ovládacího panelu před věží a automobily se točí z hora dolů (karuzel). Věž si sama umí najít volné parkovací místo a připravit ho pro dalšího parkujícího. Navíc si systém sám určí, která cesta bude pro odevzdání řidiči kratší. Netočí se tudíž jen jednosměrně, ale dle situace systém volí vždy tu kratší variantu. Z hlediska prostoru a efektivity se jedná o velmi úsporné parkoviště, které by mohlo vyřešit problémy spousty měst s nedostatkem parkovacích míst.
Článek je reklamní sdělení