Fourstepper je mladý producent z Čech, hrající především liquid DnB. Jedná se o jednoho z nejrychleji rostoucích osob na české scéně, čehož si všimla i rakouská banda Blu Saphir, a vzala ho mezi sebe.

Live set Foursteppera zazní i na akci Konec Školy, která vypukne již 29. června v Chapeau Rouge.

Co pro tebe znamená hudba?

Téměř všechno, nejen ve formě samotné hudby, ale taky zvuku. Zkoumám a řeším ho úplně všude, kudy chodím, poslouchám naprosto podvědomě všechno kolem.

Svět hudby jako takové je pro mě asi nejvíc svět, kterej můžu prozkoumávat a chápat. Je to jakýsi únik, kterej mě prostě zavede myšlenkama a soustředěním jinam. Jedním slovem svoboda.

Jak dlouho se hudbě věnuješ?

Celkově tak třetím rokem, produkci něco okolo třičtvrtě roku. Začal jsem s DJingem a pak to nějak logicky vedlo k produkci, která mi zas otevřela bránu do dalšího světa.

Jak ses dostal do Blu Saphir?

Long story short; měl jsem štěstí. Na jaře 2017 jsem se přihlásil na Let it Roll contest, kterej jsem vyhrál se svým setem. Ve stejné (liquid) kategorii se mnou byl jeden kluk z Vídně, se kterým jsem si psal v průběhu contestu a ten dorazil na LiR, kde mě po setu našel a říkal, že to bylo skvělý a že zná label, kterej by pod sebou rád měl label DJ, co je mladej a má vizi. Dal mi kontakt a do dvou tejdnů bylo domluveno.

Jaké bylo hrát na Let it Rollu?

Úžasné. Bylo to mnohem lepší než jsem čekal. Týpek předemnou hrál úplně šílený halfstepy a neura, tak jsem moc nevěděl, co si s tím počnu. Lidi ale očividně taková řežba ve dvě odpoledne moc nebavila a to mi hrálo do karet. Tak jsem tam nakráčel, víceméně natvrdo stáhl tu šílenost a pustil jsem tam krásnej track – Calibre – Up in Smoke. Lidi byli chvíli zaskočený, ale rychle se chytli a za pár minut už jsem se chytil pořádně i já a moc jsem si to (a snad i obecenstvo) užil.

Máš nějaký sen, kde bys chtěl hrát?

Asi na Sun&Bass festivalu na Sardinii nebo na Liquicity Festival v Holandsku.

Co bys poradil začínajícím producentům?

No, sám nejsem žádný pokročilý. Co jsem se ale zatím naučil je, že nejlepší nástroje k produkci jsou ty, které ti dovolí dělat to, co si jen zamaneš tak, jak si to sám představuješ. Poslouchejte hodně hudby, co máte sami rádi. Mozek si pobere, jak má track znít a pak tréninkem a samotným skládáním zjistíte, jak toho docílit a k tomu přidat i kousek sebe.