Reklama

Chinaski v úterý odehráli poslední ze tří koncertů ve Fóru Karlín a rovnou i svůj poslední koncert letošního roku. A nutno uznat, že to bylo skvělé.

Chinaski jsou i po dvaceti letech na scéně ve skvělé formě a fanoušci jim za to dávají pořádný feedback, což předvedli i tento týden ve Fóru Karlín, kde kapela vystavila první třetinu setlistu jen ze songů z posledního studiového alba Rockfield. Album převážně pomalejších songů není špatné, ale na koncert rockerů (dnes už spíš pop-rockerů) se moc nehodí. Největší ohlas tak měl hit Každý ráno nebo pořádně rozjetá Láska & Hvězdy.

Po prvních čtyřiceti minutách pódium odhalilo světelnou stěnu za pódiem a začala tak řada těch největších hitů kapely, které znají lidi skrz naskrz několika generacemi. V tom momentě se rozezpíval a roztančil i zbytek sálu včetně romantických ploužáků, což je vzhledem k bubeníkovi Otakaru Petřinovi alias rapperovi Marpovi, na jehož vlastních koncertech se hlavně poguje, celkem paradox. Tomu ale nepomáhaly jen chytlavé hity jako Tabáček, Vedoucí, Vrchlabí nebo úplně první hit kapely Punčocháče, ale hlavně frontman Michal Malátný, který se nebojí s publikem komunikovat a utvářet pozitivní atmosféru i přes smutnější songy, které v průběhu večera zazněly.

Kapela si během koncertu k sobě na pódium přizvala zpěvačku Báru Hosnedlovou při songu Slovenský klín, ke kterému budou o víkendu natáčet nový klip, nebo si s nimi zazpíval fanoušek Jakub, který z toho očividně měl celoživotní zážitek. I tohle dělá z Chinasek hned větší sympaťáky.

Po úterý se tak pro mně Chinaski stávají jednou z nejoblíbenějších českých kapel.

Podpoříte nás?

Czechmag je nezávislý magazín, který od roku 2014 mapuje českou kulturu, subkultury, umění a underground. Píšeme články vlastním stylem, natáčíme videa, přinášíme reportáže z akcí i rozhovory se zajímavými osobnostmi.

Pokud se ti naše tvorba líbí, můžeš nás podpořit a pomoci nám udržet Czechmag naživu. Každý příspěvek – malý či velký – nám dává sílu pokračovat a přinášet ti ještě lepší obsah.

Chci vás podpořit!

Reklama