Pornografie a móda jsou dvě úplně odlišná odvětví. Protože v jednom to oblečení nepotřebuješ a v druhém by to bez něj nešlo. Tento stereotyp ale teď popírá módní značka Eckhaus Latta, která v nové kampani nafocené Heji Shin tato slova doslova spojuje.

Upřímně říkám, že jsem o módní značce Eckhaus Latta nikdy neslyšel a skoro vůbec nic o ní nevím. Asi jsem málo hypebeast. To málo, co vím, je, že pochází z New Yorku a patří dvojici Zoe Latta a Mikovi Eckhausovi. Důvodem, proč o ní píšu, je ale jejich nejnovější kampaň, kterou nafotila Heji Shin. Heji, jak už jméno napovídá, je Korejka a ve světě je známá především díky svým explicitním fotografiím.

Jak už jste možná z nadpisu pochopili, tak nejnovější reklamní kampaň Eckhaus Latta obsahuje fotografie osob při pohlavním styku. Jedná se celkem o šest fotografií heterosexuálních a homosexuálních párů přímo uprostřed styku. Bohužel intimní místa jsou rozmazána. Co taky chtít po asijské fotografce.

Podpoříte nás?

Czechmag je nezávislý magazín, který od roku 2014 mapuje českou kulturu, subkultury, umění a underground. Píšeme články vlastním stylem, natáčíme videa, přinášíme reportáže z akcí i rozhovory se zajímavými osobnostmi.

Pokud se ti naše tvorba líbí, můžeš nás podpořit a pomoci nám udržet Czechmag naživu. Každý příspěvek – malý či velký – nám dává sílu pokračovat a přinášet ti ještě lepší obsah.

Chci vás podpořit!