Pornografie a móda jsou dvě úplně odlišná odvětví. Protože v jednom to oblečení nepotřebuješ a v druhém by to bez něj nešlo. Tento stereotyp ale teď popírá módní značka Eckhaus Latta, která v nové kampani nafocené Heji Shin tato slova doslova spojuje.

Upřímně říkám, že jsem o módní značce Eckhaus Latta nikdy neslyšel a skoro vůbec nic o ní nevím. Asi jsem málo hypebeast. To málo, co vím, je, že pochází z New Yorku a patří dvojici Zoe Latta a Mikovi Eckhausovi. Důvodem, proč o ní píšu, je ale jejich nejnovější kampaň, kterou nafotila Heji Shin. Heji, jak už jméno napovídá, je Korejka a ve světě je známá především díky svým explicitním fotografiím.

Jak už jste možná z nadpisu pochopili, tak nejnovější reklamní kampaň Eckhaus Latta obsahuje fotografie osob při pohlavním styku. Jedná se celkem o šest fotografií heterosexuálních a homosexuálních párů přímo uprostřed styku. Bohužel intimní místa jsou rozmazána. Co taky chtít po asijské fotografce.

Podpořte nás!

CZECHMAG funguje již od roku 2014 jako nezávislý a neziskový projekt několika tvůrců, kteří produkcí vlastního obsahu informují o zajímavých jménech, projektech, akcích a veškerém dění (nejen) na české undergroundové a alternativní kulturní scéně. Přispěním i nepatrné částky nám vyjádříte podporu, která nás motivuje do další tvorby. Každé takové podpory si nesmírně vážíme a předem z celého srdce děkujeme!

Nejčerstvější novinky do e-mailu?