Všichni mají rádi slevy a kdo říká, že se za slevami nehoní a nekouká na ně, kecá. Po prvním českém slevovém portálu Tomáše Čupra se u nás v republice strhl s podobnými projekty doslova pytel – některé vydržely, některé přežívají, některé musely skončit. Jedním z příkladů těch, které fungují, je například portál Slevma.cz.
Důvodů, proč slevové portály často krachují, je několik – velká konkurence, špatný marketing, špatný obchodní tým… V každém případě je ale nepopiratelnou skutečností, že Češi si na takovýto princip nakupování zboží, zážitků či dovolených zvykli a slevové portály využívají více a více.
Portál Slevma.cz vsadil na trochu jinou taktiku než Slevomat, Slever, Klido a další společnosti, které nabízejí vlastní akční nabídky. Na svém webu, který je z hlediska uživatelské přívětivosti velice povedený, najdete výběr těch nejlepších a nejvýhodnějších cen z celého internetu a právě zmiňovaných portálů. Své požadavky na slevovou akci si můžete vyfiltrovat podle místa, kde je sleva uplatňována, kategorie, která vás zajímá, až po rozsah cen a dobu trvání.
Pokud hledáte jakoukoliv slevu – zážitky, relaxace, cestování a pobyty, jídlo a pití, ať už pro sebe nebo jako dárek pro své blízké, a nechcete projíždět weby všech portálů, zamířit na Slevma.cz je určitě dobré řešení!
Článek je reklamní sdělení