Všichni mají rádi slevy a kdo říká, že se za slevami nehoní a nekouká na ně, kecá. Po prvním českém slevovém portálu Tomáše Čupra se u nás v republice strhl s podobnými projekty doslova pytel – některé vydržely, některé přežívají, některé musely skončit. Jedním z příkladů těch, které fungují, je například portál Slevma.cz.

Důvodů, proč slevové portály často krachují, je několik – velká konkurence, špatný marketing, špatný obchodní tým… V každém případě je ale nepopiratelnou skutečností, že Češi si na takovýto princip nakupování zboží, zážitků či dovolených zvykli a slevové portály využívají více a více.

Portál Slevma.cz vsadil na trochu jinou taktiku než Slevomat, Slever, Klido a další společnosti, které nabízejí vlastní akční nabídky. Na svém webu, který je z hlediska uživatelské přívětivosti velice povedený, najdete výběr těch nejlepších a nejvýhodnějších cen z celého internetu a právě zmiňovaných portálů. Své požadavky na slevovou akci si můžete vyfiltrovat podle místa, kde je sleva uplatňována, kategorie, která vás zajímá, až po rozsah cen a dobu trvání.

Pokud hledáte jakoukoliv slevu – zážitky, relaxace, cestování a pobyty, jídlo a pití, ať už pro sebe nebo jako dárek pro své blízké, a nechcete projíždět weby všech portálů, zamířit na Slevma.cz je určitě dobré řešení!

Článek je reklamní sdělení

Zanechat komentář

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.