Momentálně asi nejrespektovanější mladý producent v USA spojil svoje producentské síly s o rok mladším raperem 21 Savage. Jak jdou dobře znějící trapové instrumentals ve vysokém tempu k pomalé flow 21 Savage?

If young Metro don’t trust you, I’m gon stab you…

COVER

“It’s a knife.” Opravdu nádherný cover reprezentující toto album. Můžeme si na něm všimnout nože, který má mimochodem 21 Savage vytetovaný na čele. Nůž probodává nevím přesně co, buď to není nic konkrétního, mně osobně to připadá trochu jako růže, ale žádnou backstory ohledně toho jsem nikde bohužel nedohledal.

PRODUKCE

Naždý song samozřejmě produkoval Metro Boomin, ale třeba na tracku číslo 2 – No Heart – s ním spolupracoval producent Southside z 808 Mafia a CuBeatz (Tim Gomringer, Kevin Gomringer) – producentské duo z Německa. Zbylé credits k ostatním songům – co se týče produkce – patří už jen Metro Boomin.

FEAT.(S)

Na albu najdeme 9 songů a co se rapperů týče, hostuje na něm jediný – Future. Autor známého tagu Metro Boomin – If young Metro don’t trust you, I’m gon shoot you – který s ním spolupracoval již nespočetkrát. Track se jmenuje “X” a téma je známé již třeba od rappového dua Rae Sremmurd z jejich songu z alba SremmLife – My X. Abych to tedy vysvětlil úplně, 21 Savage ukazuje své ex to, že je teď úspěšný, vydělává hromady peněz, a místo aby utrácel peníze za šperky pro ní, koupí si nějaké raději sám sobě. Z části, kterou rappuje Future se zase dozvídáme, že jeho ex ho pořád otravují sms, dm na sociálních sítích, ale on jim neodpovídá, protože ho nezajímají a on sám ví, že je zajímá jen proto, že má peníze a je slavný.

HODNOCENÍ

Tento projekt hodnotím velmi pozitivními 95%. Jeden z momentálně nejlepších producentů  se spojil s XXL Freshmanem pro tento rok a vznikl z toho velmi zajímavý projekt. Ani Savage, ani Metro nejsou v rapgame nováčci. Savage Mode je rapperovým čtvrtým počinem a Metro spolupracoval již se jmény jako je např. Travis Scott, Drake, Future, Kanye West atd. Jako největší bangers tohoto projektu je rozhodně track “X”, o kterém jsem se rozepsal nahoře. Druhý track nese stejné jméno jako celé album, tedy “Savage Mode”. Většina tracků má chytlavý refrén a zajímavé bars, jen škoda, a jediná vada tohoto projektu, je pro mě málo songů. To, že tam je jen jeden host nevadí, 21 Savage by to v klidu zvládl i sám, jelikož spojení 21 a Metro opravdu funguje, a jak!