Pokud jste věrní příznivci přednášek na business téma, určitě vám neunikla ani událost uplynulého víkendu – managementový festival Glorious. Již třetím rokem se v Brně konal čtyřdenní event zaměřený na mladé lidi s velkými ambicemi a ještě větší chutí na sobě pracovat. Právě pro ně tu byla konference, workshopy, networking a to vše v rukách 52 Čechů, kteří dobyli svět… Jak to celé vypadalo, kdo na akci dorazil a co jsme si z Gloriousu odnesli, vám s autenticitou vlastních zkušeností přinášíme ve třech dílech černé na bílém.

3 místa a 3 dny napěchované informacemi, zkušenostmi a know-how od těch nejpovolanějších. Přesně tak rozdělil tým v čele se zakladatelem Ondřejem Práškem, s nímž jsme vám před časem poskytli rozhovor, program letošního Gloriousu.

Ačkoli se zahájení oslavilo už na středeční warm up party, ta pravá sranda začala až ve čtvrtek 13 hodinovou náloží. Třicet čtyři a více hodinových workshopů na téma leadershipu, managementu, obchodní strategie, či osobního rozvoje začalo v místním Technologickém parku v 9:00 a s malými pauzami trvalo až do šesté hodiny odpolední.

Zvolit bylo možné pouze dva, což už samo o sobě bylo poměrně oříškem. My jsme se po dlouhé rozhodování shodli na „Inovativním leadershipu“, a jelikož naše rozhodování bylo opravdu dlouhé, usoudili jsme, že jako další bude workshop „Jak se (vždy) správně rozhodnout“ naprosto ideální.

foto: Dominik Zýka

A chybu jsme neudělali. V prvním z kurzů nás Petr Šídlo z Direct People zasvětil do tajů inovativního přístupu vedení ve firmě. I když na to měl jen čtyři hodiny, rozsvítil velkou žárovku vědomostí všem přítomným (a to je nutno dodat, že se u stolu nacházely poměrně kapacity ve svých oborech!) Jednoduše řečeno, pokud vám životní cyklus podniku, nekonečný boj s konkurencí a motivace týmu k inovacím nedá spát, řešením je Petr Šídlo.

foto: Dominik Zýka

Odpolední seminář nebyl o nic méně uchvacující. Vlastně by se stejně jako první dal přirovnat k nefalšovanému daru z nebes. Jak je známo, značné procento populace trpí nerozhodností prvního řádu. Jeho důležitostí, zejména v podnikání, jsou si všichni vědomi, a tak se reprezentativní vzorek tohoto procenta rozhodl s problémem jednou provždy naložit, jak si zaslouží. Osazenstvo bylo tedy odhodlané, ale lehce na pochybách, jakou metodikou chce lektor docílit kýženého cíle. Do konce workshopu bylo ale po nežádoucím pocitu veta.

Tomáš Poucha, výkonný ředitel Marketingového institutu a Institutu pro interní komunikaci, vysvětlil nejen jak dojít k správnému rozhodnutí, ať už v osobní, tak business rovině, ale také jak rozdělit kompetence ve firmě, řešit nenadálé situace nebo jaké podklady k efektivnímu rozhodování volit.

Foto: Dominik Zýka

Oba semináře provázela interakce jak s lektory, tak ostatními „workshopery“, což nejen pomohlo názorně vysvětlit konkrétní problematiku, ale také navázat kontakty. Networking se tedy rozjel na plné obrátky.

Jak Glorious pokračoval, kdo a s čím se během následující konference představil, se dozvíte již brzy v dalším díle na našich stánkách. Rozhodně buďte u toho s námi.

autor: Kristina Klaudyová

Zanechat komentář

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar