Vaši zákazníci se na vašem webu musí cítit dobře. První věc, váš web musí vypadat dobře, musí být přehledný a musíte sebevědomě představit váš produkt či službu.

Důležité je, abyste byli aktivní v komunikaci s vašimi zákazníky, tím si budujete dobrou pověst a hlavně vaše značka tím značně posílí. Zvýšení návštěvnosti můžete dosáhnout mnohými způsoby např. PPC kampaněmi (platba za proklik), SEO (výsledky v přirozeném vyhledávání) a čím dál více používaným emailovým marketingem a sociálními sítěmi.

Marketing v sociálních sítích?

V posledních letech se staly sociální sítě každodenní součástí mnoha potencionálních zákazníků, tak proto ani vy tam nesmíte chybět! Začneme u vašeho webu kde, tam byste měli umístit ikony pro lehké sdílení, když váš zákazník bude schopen snadno a rychle sdílet tak se čím dál rychleji dostáváte do povědomí dalších potencionálních zákazníků. Na českém internetu se vyskytuje např. Facebook (nejefektivnější sociální síť na českém internetu), Twitter, Google+ nebo například profesní LinkedIn, který propojuje profesionály ve svých oborech po celém světě.

Správa v sociálních sítích? Nutná nezbytnost.

Nestačí jen to, že na sociálních sítích budete, ale musíte být opravdu aktivní, pokud chcete vidět nějaké výsledky. Tady pro vás máme pár tipů, jak by správa sociální sítě měla vypadat. Vytvářejte originální obsah, který publikujte na svém profilu (prezentace, video, vaše originální články), komunikujte se svými zákazníky (zajišťujte výhody pro stálé zákazníky). Pokud váš obsah bude zajímavý, vaši zákazníci se o další sdílení postarají sami. Důležité ovšem je tyto tipy využívat až potom co si stanovíte strategii a marketingový plán.

Chcete více informací o internetovém marketingu? Stačí jen navštívit naše stránky zvonicekmedia.cz.

SocSite-02

Článek je reklamní sdělení

Přihlaste se k odběru novinek!

Zanechat komentář

Buďte první kdo bude komentovat!

avatar
wpDiscuz